środa, 30 listopada 2016

AKCJA MANIA WCIERANIA U ANWEN!

HEJ!

Pewnie większość z was zna Anwen, która przez wiele z czytelniczek jest uważana za Guru włosomaniactwa. Ponieważ ja również jestem stałą czytelniczką Ani, to z przyjemnością biorę udział w różnych akcjach organizowanych na jej blogu. W dzisiejszym wpisie chciałam was zachęcić do kolejnej akcji przygotowanej przez Anwen MANIA WCIERANIA - EDYCJA II. Przyznam szczerze, że zgłosiłam się do udziału z ciekawości. Kilka tygodni temu pozbyłam się około 15-20 cm włosów z długości, dlatego chętnie sprawdzę jak moje włosy będą rosły po tej zmianie.

Ale do rzeczy...Na czym właściwie polega akcja? Otóż polega na tym, aby na blogu Anwen wypełnić formularz zgłoszeniowy (macie czas do jutra), napisać swoje dane (nick, długość włosów, długość pasemka kontrolnego, rodzaj wcierki, oraz datę od kiedy zaczynacie akcję wcierania, standardowy przyrost włosów). Wszystkie te dane będą potrzebne przy podliczaniu i wyciąganiu wniosków końcowych, które znajdziecie na koniec akcji na blogu Ani. Wcierać możecie dosłownie wszystko. Ja zamierzam wcierać domowej roboty wcierkę : woda + krople żołądkowe. Jest to mój sprawdzony sposób na baby hair, jednak przez ten miesiąc planuję robić to systematycznie, przed każdym myciem (czyli co 2 dni), przynajmniej na godzinę przed. 
Akcja trwa do 28 grudnia. Po tym czasie pojawi się ankieta końcowa, w której należy zawrzeć swoje wyniki, uwagi i wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na wynik (np.stosowanie suplementów, czy innych produktów na porost włosów). 
Na koniec pokażę wam efekty (jeśli takowe będą), dlatego niżej zamieszczam zdjęcie mojej aktualnej długości włosów. Po zmierzeniu pasemko kontrolne miało długość 25cm.


Zachęcam was do wzięcia udziału w akcji. Nic nie tracimy a możemy zyskać na prawdę dużo, np.nauczyć się systematyczności ;)
To jak dołączycie razem ze mną do akcji Anwen?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że pozostawiłeś po sobie ślad :)

Copyright © 2014 KikaLifestyle , Blogger