poniedziałek, 14 listopada 2016

Fit&Jump! Idealna odskocznia od codzienności.


HEJ!

Dziś przygotowałam dla was trochę inny, ale jakże ciekawy post. Pewnie część z was zna już zajęcia jakimi są Fit & Jump. Ja jestem dopiero początkująca, ponieważ mam przyjemność skakać dopiero od początku miesiąca, ale wiem, że będzie to dłuższa współpraca.

Czym są zatem zajęcia Fit & Jump? Ano niczym innym jak fitnessem na mini trampolinach ;) Krótko mówiąc, są to ćwiczenia ruchowe, wykonywane na trampolinie przy muzyce. 
Co nam dają takie ćwiczenia? Pobudza nam wszystkie części ciała a zatem i mięśnie, ale dzięki wykonywaniu ruchów na trampolinie, nasze stawy nie są obciążone. Dodatkowo 10 minut takich zajęć równa się 30 minutom biegania. Kolejnym aspektem, który dla mnie (mamy siedzącej w domu od 2 lat) była poprawa kondycji. Wierzcie lub nie, ale już przy trzecich zajęciach mój organizm męczył się o wiele wolniej a zakwasy miałam tylko po pierwszych zajęciach. Ponadto "skakanie" pomaga utrzymać naszą równowagę, co jest na początku nie lada wyczynem przy niektórych ćwiczeniach. Czy to nie wystarczająco dużo powodów aby zacząć ćwiczyć? Osobiście nie wyobrażam sobie teraz tygodnia bez trampolin, tym bardziej, że jest to dla mnie odskocznia od codziennego, domowego życia mamy i kury domowej ;) Po każdych więc zajęciach, mimo zmęczenia i zadyszki, mój organizm wytwarza tyle endorfin, że najchętniej ćwiczyłabym codziennie gdyby tylko pozwalał mi na to czas. 

Zatem zachęcam was do tychże zajęć. Są one dobrą metodą na rozpoczęcie aktywności fizycznej szczególnie jesienią czy zimą, kiedy nasze rowery są schowane a pogoda nie zawsze sprzyja długim spacerom. 
Napiszcie zatem jakie dyscypliny lubicie, trenujecie, a może są zajęcia o których istnieniu jeszcze nie słyszałam, a skusiłyby mnie równie mocno ;)?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że pozostawiłeś po sobie ślad :)

Copyright © 2014 KikaLifestyle , Blogger