poniedziałek, 21 listopada 2016

Pablo Color - lakiery z supermarketu

HEJ!

Bohaterami dzisiejszego posta są lakiery, które możecie dostać w większości supermarketów. Firma Pablo Color, już od dłuższego czasu wprowadza swoje produkty do sieciowych sklepów. Mimo, że lakiery są tanie, są raczej rzadko kupowane. Pewnie niejedna z was patrząc na nie pomyślała : "skoro tanie to pewnie marne". Ale czy rzeczywiście tak jest?



Lakiery do paznokci Pablo Color to formuła szybkoschnąca, dodatkowo wzbogacona witamniami A+E. 
Pierwszy lakier z tej firmy zakupiłam w Intermarche. Lakier niby czarny ze srebrnymi drobinkami, przyciągnął mój wzrok, kiedy miałam "fazę" na brokatowe lakiery. Moje pierwsze wrażenie zaskoczyło aż samą mnie. Lakier po nałożeniu dwóch cienkich warstw dał super krycie, Poza tym, lakier zgodnie z obietnicą producenta wysechł szybko, w porównaniu do innych, droższych lakierów. Dodatkowo ta cena: około 5zł. Czego chcieć więcej? Takim sposobem brokatowy lakier z tej niepozornej firmy stał się moim ulubieńcem i goście na moich paznokciach bardzo często; albo solo, albo jako element zdobienia. 
Kilka dni temu dostałam dodatkowo dwa kolory z tej firmy w prezencie. Oczywiście nie mogłam oprzeć się pokusie, aby ich od razu nie przetestować. Pierwszy lakier to fiolet (niestety na zdjęciu nie mogłam tego uchwycić). I ten kolor rozczarował mnie najbardziej. Mimo dwóch warstw, nadal widać prześwity, a spodziewałam się mocnego fioletowego koloru. Natomiast drugi kolor, to delikatny szary, który przy dwóch warstwach ładnie kryje i daje ciepły odcień szarości na naszych pazurkach. Niżej przedstawiam zdjęcie wszystkich trzech kolorów na paznokciach. 
Jednak jestem w stanie wybaczyć im te minusy z jednego ważnego powodu: te tanie lakiery trzymają się na moich paznokciach nawet 4 dni! Jak dla mnie to bardzo długo, tym bardziej, że nie oszczędzam dłoni mocząc je non stop w wodzie. To jest duża zaleta, dzięki której Pablo Color bije na głowę wiele innych, droższych a bardzo znanych marek.


Podsumowując. Lakiery są godne uwagi, bo za taką cenę tracimy na prawdę niewiele. Kolory brokatowe mają bardzo dobre krycie i są niepowtarzalne. Kolory jednolite mogą mieć słabsze krycie, ale dzięki formule szybkoschnącej możemy nałożyć trzy cienkie warstwy, aby uzyskać preferowany efekt. To co dla mnie najważniejsze to trwałość, która zaskoczyła mnie najbardziej i sprawiła, że do mojej kolekcji na pewno wkrótce dołączą pozostałe kolory tej firmy. 

Jeśli próbowałyście tych produktów, chętnie poczytam wasze opinie. Być może jesteście równie zadowolone, albo wręcz odwrotnie. Dajcie zatem znać w komentarzach :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że pozostawiłeś po sobie ślad :)

Copyright © 2014 KikaLifestyle , Blogger