piątek, 23 września 2016

Golden Rose. Ice Color

Od dłuższego czasu staram się myśleć ekonomicznie. Coraz częściej więc wyszukuję produkty z niższej półki cenowej, które jednak nie odbiegają za daleko od produktów wysoko półkowych. Taką marką jest Golden Rose i seria ich lakierów Ice Color.
Za co je uwielbiam?
Za pojemność, która jest dla mnie idealna. W przypadku lakierów w większych buteleczkach zdarza mi się bardzo często nie wykorzystać ich do końca.
Za cenę, która jest przyjemna dla oka i portfela.  Ja za swoje lakiery płaciłam 4zł za sztukę więc jak dla mnie cena idealna.
Za dostępność. Lakiery Golden Rose znajdziecie w każdym, nawet małym sklepiku kosmetycznym, co nie często zdarza się przy innych produktach.
Za gamę kolorystyczną....i tutaj można pisać i pisać. Kolorów jest tyle, że ja dostaję oczopląsu widząc próbniki z kolorami. Ale ponieważ idzie jesień zdecydowałam się na razie na dwa stonowane odcienie, które są idealne do każdej sytuacji. Oczywiście moja kolekcja lada moment pewnie się powiększy, dlatego zaglądajcie na bloga bo będę pojawiać się posty z nowymi odcieniami.

Kolory które posiadam to nr 106 (piękny, ciepły beż) i 150 (delikatny szary)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że pozostawiłeś po sobie ślad :)

Copyright © 2014 KikaLifestyle , Blogger