sobota, 10 grudnia 2016

Inspiracja na świąteczny manicure z Pablo Color

HEJ!

Dzisiaj kolejny post z ulubionymi przeze mnie lakierami do paznokci firmy Pablo Color. We wcześniejszym wpisie z tą firmą, chciałam wam pokazać, że nie zawsze niska cena oznacza kiepską jakość. I nadal trzymam się tej zasady! Do mojej kolekcji dołączyły ostatnio trzy kolory tejże firmy, które kojarzą mi się z nadchodzącymi świętami. Poniżej przedstawiam zestawienie jakie wykonałam używając tych produktów.


Jak widzicie są to piękne nasycone kolory: metaliczna czerwień, ciemna, prawie szara zgniła zieleń i bezbarwny lakier ze złotymi drobinkami. Odcienie idealnie nie tylko na wigilijną, elegancką kolację, ale również na świąteczne przyjęcie czy zabawę sylwestrową. Wystarczy poruszyć swoją wyobraźnię, aby skomponować świetny manicure dostosowany do sytuacji.


Zatem pędźcie do najbliższego supermarketu bądź małego sklepiku, kupujcie lakiery i cieszcie się wspaniałym manicurem nawet przed 5 dni :)
A jeśli już jesteście, tak jak ja, zwolenniczkami firmy Pablo Color to wrzućcie w komentarzu wasze stylizacje z lakierami tej firmy. Być może będziecie moją inspiracją ;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że pozostawiłeś po sobie ślad :)

Copyright © 2014 KikaLifestyle , Blogger