środa, 6 maja 2015

TOP 5 blogów parentingowych!

Odkąd zostałam podwójną mamą, zaczytuję się w blogach parentingowych i podziwiam te wspaniale pisane posty (z nutką zazdrości). Ale nie są to zwykłe blogi, na których po raz kolejny dowiesz się jak przewijać malucha, co jest modne w tym sezonie, albo jakie zabawki powinno mieć twoje dziecko. Są to blogi, które nie ociekają lukrem, a autorki nie rozczulają się nad swoimi bobasami, próbując pokazać jakie ich dzieci są wspaniałe. Wszystkie te kobiety piszą o tym jak na prawdę wygląda macierzyństwo; co na prawdę może nam się przydać w życiu codziennym przy dziecku lub jak fajnie spędzać czas z naszą pociechą (niekoniecznie wydając przy tym fortunę). Oto więc 5 moich faworytów, które czytam jednym tchem:

1. http://www.flowmummy.pl/
Jest to niewątpliwie mój numer one! Codziennie sprawdzam fejsa, czy aby nie pojawił się nowy wpis. Wszystkie posty pisane są lekko, z perspektywy matki, ale też z dużym dystansem do siebie. Mimo tego, że Flow jest mamą trzech synów a ja mamą dwóch córek, to czytając każdy kolejny post mam wrażenie, że ona pisze o mnie! Jeśli więc szukacie bloga, gdzie przeczytacie o codziennych trudach i bojach, ale i radościach z posiadania dzieci, polecam wam właśnie ten blog.

2. http://buuba.pl/
Kolejna mama dwóch synów, która ma doskonałe pismo. uwielbiam jej teksty o błędach matek, o codziennym życiu, ale i o gadżetach, które pomogą nam w funkcjonowaniu. Buuba pisze jak profesjonalistka, która zna się na dzieciach, przy czym chyba doskonale zna się również na dorosłych ;) Na tym blogu znajdzie coś dla siebie i matka, jak i kobieta bezdzietna, więc czytajmy!

3. http://mamygadzety.pl/
Kiedy pierwszy raz zajrzałam na bloga Marysi, to od razu pomyślałam: "boże jak ja bym chciała mieć tyle wózków" :D Aż nie mogłam uwierzyć, że w ciągu kilku lat życia dziecka można przetestować aż tyle pojazdów dla dziecka ;) Niemniej jeśli szukacie recenzji wózka, łóżeczka, czy innego gadżetu, to zaglądajcie do mamygadzety, bo tam na pewno znajdziecie to czego szukacie :)

4. http://matkawariatka.pl/
Blog matki wariatki znalazłam przypadkowo, ale od razu zaczęłam się w niego wczytywać. Uwielbiam go za wpisy na wszelkiego rodzaju pomysłowe prezenty, zabawy i zabawki. Oczywiście do tego masa informacji nt. różnych produktów, ciąży czy recenzji książek dla dzieci. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam :)

5. http://www.bakusiowo.pl/
Lubię ten blog za prostotę, opisane problemy, które dotyczą także i mnie, ale też to, że na tym blogu znajdziecie wszystko: od tekstów o karmieniu piersią, po teksty co jest modne w tym sezonie, lub co się dzieje w Bakusiowym domu. Wszystko razem to mieszanka fajnych tekstów, które czyta się z ogromną przyjemnością :)


Większość blogów pewnie znacie, jeśli lubicie blogi nietuzinkowe, a każdy z powyższych do takich należy. Zatem, zaczytujcie się!

Copyright © 2014 KikaLifestyle , Blogger